ترفندهایی برای کشیدن خط چشم بدون نقص

[هر چقدر خط چشم شما صاف تر باشد، چشمانتان زیباتر و آرایش شما بی نقص تر خواهد بود. برخی از ترفندهایی همچون استفاده از پرایمر پیش از کشیدن خط چشم ، صاف گذاشتن بازو در هنگام کشیدن خط چشم، استفاده از کانسیلر برای پاک کردن چشم و عدم استفاده از خط چشم های کهنه به زیبایی و بی نقصی یک خط چشم کمک می کنند.

طرز کشیدن خط چشم مایع برای مبتدی ها

خط چشم یکی از اساسی ترین لوازم آرایشی محسوب می شود. این وسیله ی آرایشی تاثیر زیادی بر روی زیبایی چشم ها دارد، بنابراین باید آن را با دقت کامل کشید.

برای اینکه یک خط چشم دقیق بکشید باید از گوشه ی داخلی یا نقطه ی میانی چشم ها آغاز کنید و این خط در قسمت گوشه چشم، نازک تر و در قسمت وسط ضخیم تر باشد. خط چشمان شما باید نازک باشد و برای ثبات بیشتر باید آرنج خود را روی میز قرار دهید. اگر در هنگام کشیدن خط، آرایشتان خراب شد با استفاده از یک گوش پاک کن آغشته به شیر پاک کن، آن را تمیز کنید.

 

برخی از ترفندها در زندگی وجود دارند که ممکن است نیازی به یاد گرفتن آنها نداشته باشید، اما کشیدن خط چشم صاف و بدون نقص اهمیت زیادی در یک آرایش خوب و تاثیر زیادی بر روی چهره ی شما دارد. در این مقاله به این ترفندها اشاره شده است.

از پرایمر استفاده کنید

اگر دغدغه ی ریختن خط چشم خود را دارید، با یک پرایمر شروع کنید. این کار نه تنها موجب ایجاد سطح صاف تری برای کشیدن خط چشم می شود، بلکه از ریزش آن نیز جلوگیری می کند.

خط چشم مناسب خود را پیدا کنید

ترفندهایی برای کشیدن خط چشم بدون نقص - برنافیت

به طور کلی کشیدن خط چشم های ژله ای و مدادی راحت تر از خط چشم های مایع است. بنابراین اگر در مورد توانایی های خود مطمئن نیستید، ابتدا به سراغ خط چشم های مدادی بروید و پس از آنکه مهارت شما افزایش یافت از خط چشم های مایع استفاده کنید.

بازوی خود را صاف نگه دارید

ترفندهایی برای کشیدن خط چشم بدون نقص - برنافیت

پیش از اینکه خط چشم بزنید، یک سطح صاف پیدا کنید و بازوی خود را به آن تکیه دهید، سپس شروع به کشیدن کنید. این کار به کشیدن خط چشم صاف کمک خواهد کرد.

چگونه یک خط چشم گربه ای بکشیم؟

خود را به یک سایه رنگ محدود کنید

ترفندهایی برای کشیدن خط چشم بدون نقص - برنافیت

ابتدا در قسمت مژه ی بالایی یک خط چشم تیره (مشکی یا قهوه ای) بکشید، اما نگران بی نقص بودن آن نباشید. سپس یک خط چشم روشن تر (طوسی یا برنز) را در زیر خط چشم قبلی بکشید و و آن را با خط چشم بالایی مخلوط کنید تا ناصافی ها را از بین ببرد. این کار را با سایه ی چشم نیز می توانید انجام دهید.

از آخر به اول شروع کنید

 

به جای اینکه خط چشم خود را از داخل چشم شروع و در انتهای آن به پایان برسانید، از انتها شروع کنید و به ابتدا برسید. این کار موجب ایجاد یک خط چشم صاف می شود. این شیوه به ویژه برای خط چشم های گربه ای بسیار مفید است.

اگر خط چشم خود را خراب کردید، برای پاک کردن آن از کانسیلر استفاده کنید.

با وجودی که برای از بین بردن خطا در هنگام کشیدن خط چشم اولین کاری که به ذهن شما می آید، پاک کردن آن است، اما این کار موجب ریزش خط چشم و بدتر شدن آن می شود. بهترین کار در این زمان استفاده از کانسیلر برای پنهان کردن خطا می باشد.

 

از خط چشم کهنه استفاده نکنید

خط چشم های ژله ای را هر دو ماه یک بار (چرا که موجب تجمع باکتری ها می شوند)، خط چشم های مایع را هر چهار تا شش ماه یک بار و خط چشم های مدادی را سالی یک بار تعویض کنید.

 

چگونه خط چشم گربه ای بکشیم؟

برخی از ترفندهای آرایشی وجود دارند که هر خانمی باید آنها را بداند. مثلا اینکه چگونه خط چشم گربه ای بکشد. این ترفند آرایشی بسیار آسان است و چهره ی شما را نیز زیباتر می کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک خط چشم مایع و حرکات ماهرانه ی مچ دست است.بنشینید و تماشا کنید.

 

چگونه متناسب با فرم چشم ها خط چشم بکشیم؟

خط چشم آرایش را تکمیل می کند و یاد گرفتن آن به کمی تمرین و زمان نیاز دارد. به خصوص خط چشم های دنباله دار که به آن خط چشم گربه ای هم می گویند. نکته مهمی که حتما باید هنگام کشیدن خط چشم در نظر بگیرید فرم چشم های تان است. بعد از انتخاب فرم چشمتان مطابق با روش هایی که در زیر توضیح داده ام خط چشم بکشید.

با خط چشم ترکیبی ، زیبایی چشمان خود را دو چندان کنید

آیا می خواهید خط چشم گربه ای بکشید یا تنها یک سایه ی تیره بزنید؟ نیاز به انتخاب نیست. با اضافه کردن یک خط چشم روشن در بالای خط چشم معمول خود می توانید یک خط چشم ترکیبی ایجاد کنید.

مرحله ی 1

اولین خط چشم را همانند همیشه در بالای مژه های خود بزنید. اگر می خواهید چشمان شما زیبا تر شوند، به جای مشکی از یک رنگ متالیک استفاده کنید.

برنافیت پیشنهاد میدهد آموزش خط چشم گربه ای را از دست ندهید.

مرحله ی 2

برای خط چشم دوم از یک رنگ براق مثل آبی روشن یا صورتی استفاده کنید.

مرحله ی 3

قسمت های خالی را پر کنید.

این خط چشم ترسیمی ، چشمان شما را زیباتر می کند

آیا می توانید یک خط چشم پایه ای بکشید؟

حال برای داشتن یک خط چشم ترسیمی زمان آن رسیده که کمی به آن شکل بدهید. برای ایجاد این خط چشم تنها به یک خط چشم مایع و نلرزیدن دست ها نیاز دارید.

 

مرحله ی اول: مثل همیشه یک خط چشم معمولی بکشید. سپس آن را تا بیرون ادامه دهید تا همانند خط چشم گربه ای شود.

مرحله ی دوم: به داخل برگردید و این خط چشم را در بالا به گونه ای ادامه دهید که در گوشه ی چشم شکل V ایجاد شود.

مرحله ی سوم: این خط ها را تیره کنید تا این شکل V خود را بیشتر نشان دهد.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments