در یک نگاه

خدمات برنافیت در یک نگاه

نام دستگاه مکانیسم اثر میزان اثر شرایط استفاده مدت زمان درمان ممنوعیت استفاده
دستگاه RF جوانسازی صورت این دستگاه بویسله امواج رادیویی کلاژن سازی را افزایش داده، باعث سفت شدن و روشن شدن پوست صورت میشود. همچنین چروک های زیر چشم و خطوط اطراف لب را از بین میبرد. کاملا موثر برای انواع پوست ها برای همه ی افرادی که پوستی جوان و شاداب میخواهند. بین 6 تا 8 جلسه و بعد از دوره ی درمان ماهی یکبار برای کسانی که در 3ماه اخیر ژل، بوتاکس، کاشت نخ داشتند؛ مادران باردار و شیرده ممنوعیت دارد.
کویتیشن
cavitation
این دستگاه بوسیله امواج صوتی به سلول های چربی ناحیه شکم، پهلو، ران، بازو نفوذ میکند و باعث از بین رفتن آن میشود. کاهش سایز بین0.5 تا 3 سانت بعد از هربار استفاده برای افرادی که در کنار رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کافی میخواهند به سایز آیده آل برسند. بین 6-8 جلسه بسته به نوع چربی و مقاومت بدن برای افراد دیابتی، چربی خون بالا، فشار خون بالا، کبد چرب، مادران باردار و شیرده
ممنوعیت دارد.
RF لاغری بوسیله امواج رادیویی به سلول های چربی ناحیه شکم، پهلو، ران، بازو، غبغب نفوذ میکند و آن ها را کوچک کرده و از بین میبرد، همچنین لیفت کنندگی نواحی تحت اثر را باعث میشود. کاهش سایز بین 0.5 تا 3 سانت بعد از هربار استفاده برای افرادی که در کنار رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کافی میخواهند به سایز ایده آل برسند و شل شدگی نواحی تحت اثر از بین برود. بین 6-8 جلسه بسته به نوع چربی و مقاومت بدن. برای افراد دیابتی، فشار خون بالا، کبد چرب، مادران باردار و شیرده
ممنوعیت دارد.
دستگاه لیزر دایود برای از بین بردن موهای زائد بدن با کولینگ بالا و بدون درد و کاملا موثر کم شدن، نازک شدن و از بین رفتن موهای زائد برای همه افرادی که از موهای زائد رنج میبرند. 6جلسه و بعد از آن هر 3ماه شارژ دوباره برای اثر بخشی کامل برای کسانی که دچار آفتاب سوختگی شدند. زنان باردار و شیرده، بیماری های عصبی ممنوعیت دارد.
میکرودرم در این روش کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در پوست ایجاد می کند.  در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و در نتیجه ترمیم و طراوت پوست می شود. کلاژن سازی، روشن سازی پوست، از بین بردن جوش های سر سیاه،درمان آکنه و اسکار برای کسانی که پوستی سالم و شفاف میخواهند و از جوش و آکنه رنج میبرند و به دنبال روشی ساده برای بهترین هستند 10 جلسه برای افرادی که تبخال و یا زگیل در صورت خود دارند. در حین رادیوتراپی گردن هستند. جراحی صورت در 2 ماه اخیر انجام داده اند. طی 12 ماه اخیر اکوتان مصرف کرده اند و یا بیماری پسوریازیس دارند مناسب نیست.