روش صحیح حلقه زدن برای لاغری شکم خانم ها

اگر فکر می‌کنید حلقه لاغری فقط برای بچه‌ها است، دوباره فکر کنید. این قطعه ساده می‌تواند عامل سرگرم کننده را در روال تناسب اندام شما افزایش دهد و در عین حال یک تمرین عالی به شما بدهد. وقتی یک تمرین سرگرم کننده است و شما مشتاقانه منتظر انجام آن هستید، به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود و انگیزه بیشتری برای پیشرفت خواهید داشت. حلقه لاغری یک وسیله‌ی شگفت انگیز برای آب کردن چربی‌های موضعی شکم محسوب می‌شود. در ادامه‌ی مقاله به فواید حلقه زدن و تاثیر آن در کاهش وزن و آب کردن چربی‌های شکمی می‌پردازیم.


کاهش چربی های شکمی با حلقه زدن

تاریخچه‌ی استفاده از حلقه لاغری یا هولاهوپ به یونان باستان باز می‌گردد. هر چند در آن زمان نام این وسیله هولاهوپ نبود، اما کاربرد مشابهی با زمان حال داشت. در ابتدا این حلقه‌ها به عنوان اسباب بازی کودکان و البته یک وسیله‌ی ورزشی برای بزرگسالان به کار برده می‌شد.

اما اکنون به یکی از بهترین وسایل ورزشی برای لاغری شکم تبدیل شده است. حلقه زدن یک ورزش فوق العاده برای کل بدن محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر کالری سوزی، موجب کاهش وزن و آب شدن چربی‌های شکمی می‌شود.

امروزه در برخی از باشگاه‌های ورزشی بانوان از حلقه لاغری برای شکمی صاف، بدنی خوش فرم و سلامت عمومی بدن استفاده می‌شود.

طبق برخی از تحقیقات انجام شده تمرین ورزشی با حلقه لاغری، تقریبا 30 عضله بدن را درگیر می‌کند، عضلاتی مانند: اندام‌های فوقانی و تحتانی، ران‌ها، کمر، باسن، مایل شکمی، عضلات نواحی شکم را به کار می‌گیرید. اگر یک ساعت ورزش با حلقه لاغری انجام دهید حدود 400 کالری انرژی مصرف خواهید کرد.

فواید حلقه لاغری برای لاغری شکم

یکی از قاتل‌های چربی شکم هولاهوپ است که موجب تقویت عضلات شکم می‌شود. برای از بین بردن چربی‌های احشایی بدن باید ورزش با حلقه لاغری را امتحان کنید. چربی‌های بدن به سختی از بین می‌روند و برای سلامت قلب و عروق بسیار خطرناک است، به همین دلیل برای سلامتی خود تلاش کنید.

  1. تمرین ورزشی با حلقه لاغری موجب تحریک گردش خون می‌شود و برای مبارزه با سلولیت و علائم کششی مفید است. ورزش به همراه حلقه باعث افزایش ضربان قلب و سلامت قلب می‌شود. روزانه 20 دقیقه با حلقه هولاهوپ یک تمرین متوسط تا شدید به حساب می‌آید. برای حفظ سلامتی برای همه افراد، حلقه هولاهوپ توصیه می‌شود.
  2. با توجه به تمامی فوائد جسمانی با حلقه لاغری می‌توان گفت ورزش با حلقه هولاهوپ باعث ترشح هورمون اندروفین و در نتیجه موجب تاثیرات مثبت بر روی روان،  نشاط، احساس شادی و اعتماد به نفس می‌شود.
  3. علاوه بر سوزاندن چربی معده، حلقه لاغری می‌تواند به تقویت عضلات میانی شکم، عضلات مایل، باسن و کمر کمک کند. یک هولا هوپ ساده برای حدود 15 دقیقه ضربان قلب شما را افزایش می‌دهد. 15 تا 30 دقیقه هولا هوپ در روز ماهیچه‌های قلب شما را تقویت می‌کند و به آن اجازه می‌دهد خون را به طور موثرتری در سراسر بدن پمپاژ کند. به نوبه خود، این به قلب شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر ضربان داشته باشد و  فشار خون شما را کاهش دهد.
  4. در حین انجام هولاهوپ، حرکات تاب دار بسیار موزون به جلو و عقب انجام می‌دهیم و وزن شما را در طول مسیر جابه جا می‌کنیم. این نوع حرکت کشش عضلات اطراف قسمت تحتانی کمر را آزاد می‌کند و آن را با بقیه ستون فقرات دوباره هماهنگ می‌کند. در نتیجه جریان خون به ستون فقرات بهبود می‌یابد و انعطاف پذیری کلی ستون فقرات افزایش می‌یابد.
  5. جریان خون را افزایش می‌دهد و به رسیدن اکسیژن به عضلات کمک می‌کند. این می‌تواند به شما کمک کند از تمرینات طاقت فرساتر حتی سریع‌تر ریکاوری کنید و در حین انجام آن سرگرم شوید.

میزان کالری سوزی حلقه لاغری در مقایسه با دیگر ورزش‌ها

در یکی از مطالعات، میزان کالری سوزی حلقه با ورزش‌های دیگر مورد مقایسه قرار گرفت. از میان هشت ورزش مختلف، حلقه زدن، مقام سوم کالری سوزی را به خود اختصاص داد.مقام اول کاردیو کیک بوکسینگ و مقام دوم بوت کمپ به ترتیب مقام کالری سوزی را از آن خود کردند. جالب این است که میزان تفاوت کالری سوزی آن دو تنها 1 کالری در دقیقه و 30 کالری در ساعت بود.

کالری سوزی با حلقه زدن

بر اساس یک مطالعه در سال 2009 به این نتیجه رسیده‌اند یکی از بهترین تمرین‌ ورزشی برای سلامت سیستم قلب، 8 دقیقه ورزش با حلقه لاغری است که 50 کیلو کالری یا حدود 6/25 کیلو کالری در هر دقیقه و 20 دقیقه ورزش هولاهوپ تقریبا 210 کیلو کالری انرژی مصرف می‌شود.

برای آب کردن پهلو باید کالری سوزی بدن را افزایش دهید. هرگونه فعالیتی که ضربان قلب را افزایش دهد، موثر است. کالری سوزی نهایی به فاکتورهای زیادی چون سن، جنسیت، وزن، شدت حرکات و سطح تناسب اندام افراد بستگی دارد.

لاغری و نشاط با حلقه زدن

آیا هنگام حلقه زدن بدن کبود می‌شود؟

اکثر افراد برای اولین بار با حلقه‌های سنگین ورزش می‌کنند و دچار کبودی در ناحیه دور کمر می‌شوند. هیچ جای نگرانی نیست. این کبودی‌ها مربوط به آسب دیدن عروق سطحی می‌باشد. به این معنا که بخش کوچکی از این رگ ها که درون آن‌ها خون است، زیر پوست جمع شده است.

هنگام حلقه زدن، نازک‌ترین رگ‌های خونی که به آن مویرگ گفته می‌شود، تحت برخورد با شیئی یک کیلویی به بیرون نفوذ می‌کند. ممکن است کبودی‌های ناشی از حلقه دردناک باشد، ولی عموما بی خطر است و جای نگرانی نیست.

چگونه جای کبودی بدن با حلقه زدن رفع می‌شود؟

چند روزی حلقه زدن را کنار بگذارید تا درمان شود. براساس بررسی‌های سال گذشته، افرادی که برای اولین بار حلقه زدند، این کبودی را تجربه‌ کرده‌اند، اما بعد از بهبودی هرگز دوباره تکرار نشده است.

افزایش قدرت و انعطاف با حلقه لاغری

به دلیل این‌که در این تمرین نیازمند به حرکت و چرخش در ستون فقرات هستید به همین دلیل تمامی این تمرین‌ها باعث انعطاف پذیری در ستون فقرات و افزایش قدرت می‌شود. همچنین بدن شما در برابر آسیب‌های ورزشی مقاوم‌تر می‌شود.

ورزش با حلقه لاغری باعث شاد شدن افراد می‌شود. با ترشح هورمون اندورفین بعد از تمرین احساس جوانی، اعتماد به نفس بالا و شادی می‌کنید.

نحوه انتخاب حلقه لاغری

اگر در انجام حلقه لاغری مبتدی هستید باید از حلقه بزرگ استفاده کنید. حلقه‌ لاغری کوچک به دلیل آمادگی عصبی عضلانی و هماهنگی بیشتر کمی به مشکل خواهید خورد.

دو نوع حلقه لاغری وجود دارد:

  1. حلقه لاغری که برای ورزشکاران حرفه‌ای توصیه می‌شود و برای استقامت عضلات بدن و افزاییش قدرت توصیه می‌شود.
  2. این حلقه لاغری برای افرادی استفاده می‌شود که مبتدی هستند. حدود 90 الی 100 سانتی متر برای اندام فوقانی و تحتانی و قطر این دایره حدود 101 سانتی متر مناسب می‌باشد.

نکاتی که باید قبل تمرین با حلقه ورزشی بدانید!

  • لباسی انتخاب کنید که اندازه بدن باشد تا به راحتی حلقه بزنید.
  • برای انتخاب حلقه دقت کنید که اندازه حلقه، مدل، حالت و حتی رنگ حلقه هم با دقت انتخاب کنید.
  • اولین بار ممکن حلقه از کمر شما بیافتد. باید تمرکز کنید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و مجدد تلاش کنید.
  • تسلط داشته باشید و از شر چربی‌های اضافه شکم و پهلو خلاص شوید.

حقله زنی و نکات مهم

عضله سازی با 4 مدل حلقه زدن

علاوه بر کالری سوزی، به عضله سازی شکم، پهلو، باسن و ران‌ها نیاز دارید. چرخاندن حلقه به دور پهلو ماهیچه‌های هسته‌ی بدن را فعال می‌کند. اما این تنها چرخاندن حلقه نیست که به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کند. بیشتر این حلقه‌ها دارای وزنی معادل نیم تا 3 کیلوگرم هستند. استفاده از این حلقه‌های سنگین موجب فعال شدن ماهیچه در بخش‌های مختلف هسته‌ی بدن از جمله موارد زیر می‌شوند:

1. کشش با خم شدن از پهلو

  • حلقه باید در قسمت پایین کمر و بالای سر قرار گیرد.
  • به یک سمت خم شده و مجدد به سمت دیگر خم شوید.

2. آب کردن چربی‌های شکم به وسیله‌ی دراز و نشست با حلقه

  • روی یک تشک ورزشی به پشت دراز بکشید.
  • زانو خود را خم کرده و کف پای خود را صاف روی زمین بگذارید.
  • روی حلقه دراز کشیده، به‌طوری که پایین حلقه زیر قسمت پایین کمر  و بالای آن در بالای سر باشد.
  • دو طرف حلقه را بگیرید.
  • شکم خود را سفت کرده و شانه‌های خود را کمی از روی زمین بلند کنید.

3.حرکت پهلو به پهلو با حلقه 

  • حلقه را دور کمر خود نگه‌ دارید.
  • به عرض شانه پاهای خود را کمی باز کنید.
  • با دست حلقه را به طرف خارج باسن هل دهید تا حلقه شروع به چرخیدن کند.
  • با چرخیدن باسن سعی کنید پهلو به پهلو بچرخید به شکلی که حلقه به دو پهلو برخورد کند.
  • نکته: بستن چشم به شما کمک می‌کند تمرکز بیشتری داشته باشید.

4. چرخش دور کمر با حلقه لاغری

  • با کمک دستان خود حلقه را قسمت پایین کمر خود نگه دارید.
  • و در مرحله بعدی باید دستان خود را مقابل یکدیگر در کنار حلقه بگیرید.
  • حلقه را قسمت پایین کمر قرار دهید و پای خود را به اندازه عرض لگن خود باز کنید.
  • زانوی پای چپ را باید کمی از پای راست خم کنید.
  • هم زمان با چرخش حلقه باید کمر خود را بچرخانید.
  • ممکن است ابتدا با انجام این حرکت کمی برای شما دشوار باشد به همین دلیل سعی کنید وزن خود را بین پای جلو و عقب تعویض کنید.

5. چرخش طرفی کمر با حلقه لاغری

  • پاهای خود را به اندازه شانه باز کنید و در یک راستا قرار دهید.
  • مانند تمرین شماره 5 باید حلقه را بچرخایند با این تفاوت که زمان چرخش باید کمر را موافق حلقه حرکت کنید.
  • سینه و شانه‌های خود را بالا بگیرید.
  • عضلات شکم خود را سفت نگه دارید.
  • اگر قدرت چرخش شما بیشتر باشد به همین ترتیب سرعت چرخش نیز بیشتر می‌شود.

6. چرخش 360 درجه با حلقه لاغری

  • ابتدا برای شروع این حرکت باید بدون حلقه انجام دهید تا به خوبی این حرکت را یاد بگیرید.
  • باید پای سمت چپ خود را محکم روی زمین قرار دهید و به هیچ عنوان نباید این پا را تکان دهید.
  • در این مرحله باید پای راست را از زمین بلند کنید.
  • 360 چرخه به دور خود بچرخید.
  • پای چپ باید به عنوان محور چرخش عمل کند.
  • باید حلقه را دور کمر بگیرید و مانند عقربه‌های ساعت چرخش بزنید.
  • زمانی که حلقه موازات زمین می‌چرخد، پای چپ حمایت کل بدن را برعهده دارد.
  • ممکن است زمانی که چرخش 360 درجه را می‌خواهید انجام دهید کمی برای شما دشوار باشد به همین دلیل می‌توانید 180 درجه تمرین کنید و درنهایت بعد از تمرین چرخش 360 درجه با حلقه لاغری انجام دهید.

7. قدم زدن با حلقه لاغری

  • باید چرخش دور کمر ساده را انجام دهید.
  • باید هم زمان کمر خود را بچرخانید و قدم کوچک بردارید.
  • بعد از این‌که روی این تمرین تسلط کافی پیدا کردید باید قدم‌های بلندتر و سریع‌تر بردارید.

اگر هر روز هولا هوپ کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

ورزش کردن با حلقه لاغری نه تنها سرگرم کننده است، بلکه کالری زیادی می‌سوزاند و عضلات مرکزی بدن شما را تقویت می‌کند. با یک ساعت تمرین با هولا هوپ خود می‌توانید تا 900 کالری بسوزانید، اما اگر نمی‌توانید این مدت طولانی ورزش کنید نگران نباشید، اگر مبتدی هستید 15 دقیقه کافی است. علاوه بر این، هولا هوپ یک جایگزین ارزان برای ورزش کردن در باشگاه یا خرید تجهیزات گران قیمت است.

چرا هولاهوپ‌های وزن دار دارای برآمدگی هستند؟

برجستگی‌های موجود در هولاهوپ‌های وزن دار می‌توانند به حفظ حلقه در اطراف بدن شما کمک کنند، زیرا هنگام حرکت باسن، اصطکاک بیشتری به حرکت اضافه می‌کنند.

آیا می‌توانید بیش از حد هولا هوپ کنید؟

مانند هر تمرین بدنی، هولا هوپ بیش از حد می‌تواند به سلامت شما آسیب برساند. فراموش نکنید که به بدن خود در مورد تمرین گوش دهید و روزهای استراحت را در برنامه تمرینی خود قرار دهید. اگر درد دارید یا درد عضلات را تجربه می‌کنید، ورزش نکنید.

چرا حلقه لاغری شکم را بزرگ‌تر می‌کند؟

اگر به طور منظم با حلقه ورزش کنید، تمام عضلات مرکزی بدن شما به شدت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در نتیجه، با هولاهوپ می‌توانید شکمی سفت و صاف ایجاد کنید و کمر خود را باریک کنید ولی اگر حلقه لاغری را کنار بگذارید باعث می‌شود چربی دور شکم مجدد بازگردد. همچنین یک تمرین عالی برای باسن و ران می‌باشد.

آیا یادگیری هولاهوپ آسان است؟

برای یادگیری هولاهوپینگ در ابتدا به کمی تمرین و صبر نیاز دارید. اما هنگامی که آن را به دست آورید، یک تمرین سرگرم کننده و هیجان انگیز است. مکانی را بدون هیچ مانعی انتخاب کنید تا از خطر پرتاب اجسام روی زمین با هولا هوپ خود جلوگیری کنید و لباسی بپوشید که دور باسن تنگ باشد. همچنین سعی کنید هنگام هولاهوپ کردن باسن خود را به صورت دایره‌ای حرکت ندهید، بلکه آن‌ها را به جلو و عقب ببرید.

guest
67 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پارسانا جمشیدی

من نهایت 5 دقیقه حلقه میتونم بزنم یک ماه شکم بزرگتر شده

هستی

وای عالیه من یساعت میزنم یه هفته بتونیدسخت بزنیدمانکن مشید

محمد

هم شادی اور تاثیر ذیادی در فرم به عضلات شکمی چربیسوزی داره از یک ساعت کنتر تنید ولی بتدریج

سارا احمدى

واقا مطالبتون عالى و شگفت انگيز بود! من واقا اين همه فوائد حلقه زدن رو نمى دونستم! خيلى جالب بود راستى من هم هر روز نيم ساعت حلقه مى زنم

پشتیبان برنافیت

خوشحالیم از اینکه مطالب برای شما مفید واقع شده دوست عزیز

زهراتوکلی

من سماهه رژیم گرفتم و توی سماه ۱۷ کیلو کم کردم و یک هفتس۶دارم از حلقه استفاده میکنم خیلی تغییر کردم عالیه اگه بتونید روزی نیم ساعت حلقه بزنید عالیه فقط سه روز اولش یکم مشکله بعدش مثل آب خوردنه

کاربران ناشناس

ایا ترک کردن حلقه باعث چاق تر شدن میشه

پشتیبان برنافیت

اگه به تثبیت نرسیده باشید . بله

تینا

حلقهزدن واقعا عالیه خیلی خوش فرم میشی با اهنگ تند بزارید روزی نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه زدم بعد سه هفته دو کیلو کم کردم

کیمیا

سلام میخواستم بدونم کالری سوزی با حلقه سبک بیشتر است یا سنگین؟

پشتیبان برنافیت

سلام روز بخیر
تفاوت چندانی نداره اما حلقه سنگین می تونه انرژی بیشتری از شما بگیره در نتیجه کالری بیشتری بسوزونه

یوسف علمی

همین امروز خریدم میخوام شروع کنم برنامه دارم روزی ۱ ساعت میزنم

پشتیبان برنافیت

بسیار عالی

خوش معاش

چ نوع حلقه ای برای اب کردن شکم و پهلو مناسبتره؟

Nnnn

من دارم با حلقه همین ورزش اصلی را که دور کمر میچرخونیم انجام میدهم این کار باعث اب شدن باسن و پهلو هم میشود یا فقط روی شکم تاثیر دارد؟

محدثه

خوب بود

م.خ

سلام دوستان
من نزدیک یک ماه میشه که حلقه میزنم.
روزانه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و قبلش هم چن دقیقه نرمش میکنم.واقعا راضی هستم.پهلوم از بین رفته و چربی های شکمم هم خیلی کمتر شده.

پشتیبان برنافیت

بسیار عالی

سارا

عالی ….
ممنون از مطالب زیباتون

پشتیبان برنافیت

ممنون از شما

آرمینا احمدوند

حلقه زدن باعث لاغرشدن اندام های دیگه ی بدن هم میشه؟

پشتیبان برنافیت

به طور کلی چون یک جور تحرکه روی اندام های دیگه هم بی تاثیر نیست

رویا باقری فرد

من یک ماهه دارم حلقه میزنم اوایل بخاطر کبودی و دردش ی رب الان نیم ساعت تا ۴۵ دیقه در روز میزنم شکمم و پهلوم عالی شده

پشتیبان برنافیت

موفق باشین دوست عزیز

کاربران ناشناس

اگر موقع حلقه زدن خسته شدین سه دقیقه استراحت دباره شروع کنید

نازی

عالیه منم استفاده میکنم روزی ۲ ساعت بیشتر هم میتونم حلقه بزنم ولی روزی ی ساعت میزنم عالیه

الهه

من یه هفته اس روزی نیم ساعت حلقه میزنم حس میکنم شکمم بزرگ تر شده چرا واقعا؟

Goli

به نظرمنم تاثیرداره ولی بایدمدام بزنی اگه قعطش ککی دوباره وزنت برمیگرده

زهرانادی

بسیارعالیه

زهره

سلام خسته نباشین ببخشید آیا حلقه زدن برای آب کردن شکم. باسن رو هم کوچیک میکنه یانه ممنونم

Masi

بنظرمن کارباحلقه فوق العاده س.من طی ۶ماه باحلقه تن زیبپ البته بهمراه ایروبیک و رژیم تونستم ۲۰کیلو کم کنم و ۱۳سانت از دور کمرم کم شد
به دوستان پیشنهاد میکنم حلقه زدن رو…

کاربران ناشناس

سلام.آیا درسته که حلقه زدم به مرور، به مهره های کمر آسیب میرسونه و باعث فاصله بین اونهامیشه؟

کاربران ناشناس

سلام ممنون از شما ،من یه هفته ای هست شروع کردم روزی ۲۰دقیقه میزنم همینطور ادامه بدم امکانش هست لاغر بشم،خیلی اعصابم خرابه بخاطر همین اضافه وزن،ممنون

support

درود بر شما
چرا که نه
اگر در کنار حلقه برنامه غذایی منظم هم داشته باشید حتما به نتیجه میرسید

حسین

عالی هست

کاربران ناشناس

سلام.من فقط شکم دارم یعنی با حلقه زدن شکمم آب میشه؟اگه واقعا معجزه میکنه ازهمین امروز اراده میکنم وحلقه میزنم

کاربران ناشناس

سلام من الان یه مدته میزنم روزی یک ربع نیم ساعت ولی هیچ احساسی نمیکنم

نوشین

سلام. خواستم بپرسم حلقه زدن باسن هم اب میکنه؟

محدثه

من یه مدت خیلی حلقه میزدم همه شکم و پهلو آب شده بود و خوش فرم شده بودم حلقه زدن رو یه مدت گذاشتم کنار الان دوباره شکم و پهلو و…

کاربران ناشناس

سلام من هر روز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه حلقه می زنم
بسیار عالی هستش

مهلا اعتمادی

منم تازه شروع کردم ببینم چی میشه.

Army girl .kook lover

من 1:00میزنم
اگر سکمتون بزرگتر شده برای اینه که تغذیه ی مناسبی ندارین چون اگر نداشته باشید بر عکس عمل کرده و چربی ها بیشتر میشود.
کالری سوزی با حلقه های سنگین و دارلی تیزی بیشتر است

فاطمیا

چه قدر طول میکشه یاد بگیرید

سوده

من تازه خریدم ۲روزه حلقه میزنم کبود شدم دردم دارم میتونم ادامه بدم عادی میشه

سمیرا

من الان یک هفته میشه روزی ۲ساعت حلقه میزنم یعنی ۴تا نیم ساعت در طول رور عالیه

زهرا سلیمانی

سلام من ۱۵ روزه حلقه میرم ولی لاغر نشدم

کاربران ناشناس

من هرچه حلقه میزنم اصلا تاثیر ندار روی شکم وپهلوم و الان دوسال که دارم انجام میدم کسی میدونه علتش چی هست

کاربران ناشناس

لطفا یکییی جواب بده من حلقه میزنم ولی میخوام فقط شکمو پهلوهام لاغربشن نه بقیه جاهام لطفا یکی جواب بده

support

درود بر شما
لطفا برای ارتباط با پشتیبانی ما و مشاوره رایگان با این شماره در واتساپ ارتباط برقرار کنید
پشتیبان برنافیت : 09376522051

ملبحه

من 20 دقیقه صب میزنم 20 دقیقه عصر خوبه

لیلا

سلام من یک ماهه حلقه میزنم البته اولش اصلا نمیتونستم ولی تمرین کردم ویاد گرفتم.اوایل روزی ۵ دقیقه صبح و۵دقیقه عصر حلقه میزدم.ولی الان به ۳۰ دقیقه رسوندم.وتو این مدت ۴ کیلو کم کردم البته همراه با ی کم کم خوری..اینم بگم من میخواستم فقط شکمم لاغر بشه.و واقعا نتیجه بخش بود.

نرگس اکبری

من لاغرم اما برای عضله سازی هم ک شروع میکنم

مریم

الان پنج ماهه میزنم ۵ سانت شکمم بزرگترشده دلیلش چیه

کاربران ناشناس

واسه من از وقتی میزنم شکمم بزرگتر شده

کاربران ناشناس

سلام من واقعا نمیدونم حلقه لاغرمیکنه یانه تو خدا هرکی می‌دونه بهم بگه من اضافه وزن دارم بابام کارگر میخواد آخر هفته یکی برام بگیر اما نمیدونم خوبه یانه نه

support

درود بر شما
اگر با برنامه و به صورت منظم از حلقه استفاده کنید ، بله بسیار تاثیر گذار هست

آخرین ویرایش2 سال‌ها قبل توسط support
فاطمه محبی

سلام .من حدود یک سال حلقه زدم روزی ی ساعت تا نیم ساعت پهلوو شکم خیلی داشتم خدا رو شکر ب وزن دلخوام رسیدم

نیوشا

سلام .من 88 کیلو بودم ولی الان دوساله که با اصلاح تغذیه و ورزش و حلقه تونستم به وزن 65 برسم .حتما امتحان کنید .حلقه زدن فوق العاده اس✅

زهرا

سلام میشه رژیم غذاییتوتو یگید چ مقدار غذا میخووید و چقد حلقه میددید؟جز حلقه ووزش دیگ ای نمکردید؟

support

درود بر شما
شما میتونید به صورت رایگان، مشاوره رژیم از پشتیبانی برنافیت دریافت کنی و بعدش اگر دوست داشتی میتونی به انتخاب خودت برنامه غذاییتو بچینی و رژیم رو به همراه پشتیبان اختصاصی خودت شروع کنی.
برای دریافت مشاوره تغذیه و رژیم به صورت رایگان با این شماره در واتساپ تماس بگیرید.
پشتیبان برنافیت: 09376522051

حنی

میشه بگی چقدر در روز حلقه میزدی

ملیکا

من فقط یکم شکم پهلو دارم حقله بزنم اب میشه سنگینیش ب کمر وکلیها صدمه نمیزنه؟؟

نداجون

سلام تغذیه تون چجور بود توضیح دهید تشکر