تمرین های چرخشی برای خوش فرم کردن کمر

اگر تمرین های قدیمی و آسان کرانچ دیگر بر روی شما تاثیری ندارد، برای سوزاندن چربی های شکم و خوش فرم کردن کمر ، تمرین های زیر را انجام دهید. در هر تمرین از یک حرکت چرخشی استفاده می شود تا موجب تحرک و استحکام ستون فقرات و عضلانی کردن هسته ی بدن شود. این تمرین ها را حداقل سه بار در هفته انجام دهید تا به زودی شاهد تغییراتی در بدنتان باشید.

خوش فرم کردن کمر با Roll Up To Saw

تمرین های چرخشی برای خوش فرم کردن کمر

به پشت دراز بکشید، بازوهای خود را بالای سر برده و پاهایتان را کمی بیشتر از عرض لگن باز کنید، درست مثل حرکت جامپینگ جک اما به حالت خوابیده. ابتدا حرکت دم را انجام دهید سپس همراه با حرکت بازدم، به حالت نشسته درآیید. بدون حرکت دادن لگن و پاها و با استفاده از بالا تنه به سمت راست بچرخید. انگشت کوچک دست خود را به انگشت کوچک پایتان برسانید و آن را بکشید. در حالیکه دست دیگر را در جهت مخالف می کشید، سه بار با دست به پاهای خود ضربه بزنید. سپس دست خود را رها کرده و دوباره به حالت اولیه بازگردید. این کار را در جهت دیگر نیز انجام دهید.

خوش فرم کردن کمر با Spine Twist With Hinge

تمرین های چرخشی برای خوش فرم کردن کمر

صاف بر روی استخوان های نشیمن گاه بنشینید و در حالیکه بازوهایتان را باز کرده اید، هر دو دست خود را به پشت سر ببرید. همراه با دم به سمت راست بچرخید و سه بار ضربه بزنید. با هر ضربه و چرخش، سعی کنید صاف تر بنشینید و کمی بیشتر بچرخید. به هیچ وجه به گردنتان فشار نیاورید. شکم خود را بکشید تا فشار از روی کمرتان برداشته شود. به حالت اولیه باز گردید و این کار را برای طرف دیگر بدن نیز انجام دهید.

خوش فرم کردن کمر با Criss-Cross To Teaser

تمرین های چرخشی برای خوش فرم کردن کمر

به پشت دراز بکشید و دستان خود را در پشت سر به هم گره بزنید. زانوی چپ را خم کنید و به سمت سینه بیاورید و زانوی راست را در جلوی بدن به حالت کشیده قرار دهید. بچرخید و سعی کنید دست راست خود را به زانوی چپ برسانید، اما به هیچ وجه به گردنتان فشار وارد نکنید. به سمت دیگر بچرخید، سپس به سمت راست برگردید. به آرامی کمر خود را پایین بیاورید و این حرکات را از اول تکرار کنید: چپ، راست، چپ، نشسته. سه دور این حرکات را انجام دهید و پس از هر سه، چرخش جهت خود را تغییر دهید. اگر این الگوی حرکت برای شما سخت است، تنها کافیست به حالت نیمه نشسته بنشینید و حرکت دوچرخه را انجام دهید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments