تاثیر غذا بر افزایش سایز سینه ها

ترکیبات موجود در برخی از مواد غذایی همچون شیر، شیر سویا، سبزیجات برگ دار، بذر کتان، آجیل، غذاهای دریایی و میوه ها موجب افزایش سایز سینه ها می شوند. این غذاها موجب تحریک هورمون هایی می شوند که مسئول افزایش سایز سینه ها هستند.

آیا می دانستید که غذاها بر روی افزایش سایز سینه ها تاثیر دارند؟ جالب است بدانید آنچه که می خورید، تاثیر بسزایی بر روی بزرگ شدن سینه ها دارد. این غذاها موجب تحریک هورمون هایی می شوند که مسئول افزایش سایز سینه ها هستند. به علاوه، برخی از آنها شامل مواد شیمیایی هستند که منجر به سفتی و خوش فرم شدن سینه می شوند. این مواد شیمیایی عملکرد هورمونی را در دوران بلوغ برای بزرگ شدن سینه ها افزایش می دهند. در ادامه ی مقاله به معرفی برخی از این غذاها پرداخته شده است.

سویا و شیر سویا

افزایش سایز سینه ها- سویا و شیر سویا- برنافیت

شیر سویا حاوی پروتئین و سرشار از ایزوفلاون هاییست که به تقلید از استروژن  موجب افزایش سایز سینه ها می شوند. شیر سویا از دانه های سویا تهیه می شود. سویا موجب افزایش استروژن های سالم در بدن می گردد.

  1. روزی یک لیوان شیر سویای جوشیده بنوشید.
  2. از دانه های سویا به عنوان مکمل در رژیم غذایی خود استفاده کنید. آنها را به سالاد خود اضافه کنید و یا بجوشانید و صبح ناشتا بنوشید.

آجیل

 

اگر سینه های بزرگ می خواهید، آجیل مصرف کنید. آجیل ها سرشار از چربی های سالم و پروتئین هایی هستند که به بزرگ شدن سینه ها کمک می کنند. از آنها به عنوان میان وعده استفاده کنید.

  1. هرگاه در طول روز گرسنه شدید، آجیل مصرف کنید.
  2. گردو و بادام هندی را به میان وعده های خود اضافه کنید. کمی فلفل روی آنها بریزید و به مدت 3 الی 4 ماه مصرف کنید.

شیر

افزایش سایز سینه ها- شیر- برنافیت

محصولات لبنی همانند هورمون های تولید مثل در بدن عمل می کنند. برای مثال، شیر گاو حاوی هورمون هایی چون استروژن، پروژسترون و پرولاکتین است که موجب تولید شیر در پستانداران می شود. شیر، یکی از بهترین غذاها برای افزایش سایز سینه ها است.

  1. صبح و شب یک لیوان شیر بنوشید. ابتدا آنها را به آرامی بجوشانید.

سبزیجات برگ دار

افزایش سایز سینه ها- سبزیجات برگ دار- برنافیت

سبزیجات برگ دار مثل اسفناج، حاوی فیتو استروژن نیستند، به همین دلیل موجب بزرگ شدن بافت سینه می شوند. به علاوه، آنتی اکسیدان، کلسیم و آهن موجود در آنها موجب سفت شدن و فرم دهی سینه می شوند.

  1. سبزیجات برگ داری چون اسفناج را همراه با همبرگر خود به عنوان یک مکمل مصرف کنید.

غذاهای دریایی

افزایش سایز سینه ها- ماهی- برنافیت

غذاهای دریایی، سرشار از منگنز می باشند. این منگنز، موجب تقویت هورمون های جنسی و افزایش سایز سینه ها می شوند.

  1. ماهی را با روغن کم روی دمای ملایم بپزید و روی آن فلفل بریزید. بهتر است آنها را سرخ نکنید.

بذر کتان

افزایش سایز سینه ها- بذر کتان- برنافیت

بذر کتان، سرشار از فیتو استروژن می باشد. این ماده برای افزایش سایز سینه ها به طور طبیعی بسیار مفید است. بذر کتان، حاوی فلاونوئید، امگا 6، امگا 3 و اسیدهای چربی می باشد که همانند استروژن عمل می کند.

  1. می توانید مقداری بذر کتان را با آرد مخلوط، از آن خمیری درست و در تهیه ی غذا از آن استفاده کنید. بذر کتان را آسیاب و آن را به سالاد و غذاهای خود اضافه کنید.

میوه ها

افزایش سایز سینه ها- میوه ها- برنافیت

میوه های تازه همچون توت فرنگی، توت و گیلاس، سرشار از استروژن می باشند. استروژن یکی از هورمون های زنانه است که موجب تغییر سایز سینه ها می شود. دیگر میوه هایی که موجب تولید این هورمون می شوند شامل سیب و آلو می باشند.

  1. هر روز به عنوان میان وعده از میوه های تازه مصرف کنید.

روغن های سالم

افزایش سایز سینه ها- روغن ها- برنافیت

باید بدانید که روغن ها به دو دسته تقسیم می شوند. روغن های مفید و روغن های مضر. روغن های مضر همان هایی هستند که موجب حمله ی قلبی و انواع بیماری ها می شوند و انواع مفید آن در همان دسته ای قرار می گیرند که موجب افزایش سایز سینه ها می شوند. این کاملا درست است که روغن های سالم به بزرگ شدن سینه های شما کمک می کنند. البته مصرف بیش از حد آن موجب بزرگ شدن باسن و افزایش وزن شما نیز می شوند، بنابراین بهتر است حد اعتدال را در مصرف آنها رعایت کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments