برنامه تناسب اندام این سلبریتی ها کدام است؟

یکی از مهم ترین چیزهایی که در برنامه تناسب اندام سلبریتی ها اهمیت دارد، سبک زندگی سالم و انجام ورزش های گوناگون است. پیلاتس، وزنه برداری، تمرینات اینتروال با شدت بالا، یوگا، بوکس و شنا از جمله ورزش هاییست که موجب خوش اندامی این ستاره های هالیوودی شده است.

زمانی که صحبت از خوش اندامی می شود، سلبریتی ها در مقام اول قرار دارند. اما چه ورزشی آنها را تا به این حد خوش اندام و متناسب کرده؟ برنافیت امروز شما را با ورزش هایی آشنا می کند که راز خوش اندامی این سلبریتی هاست.

برنامه تناسب اندام کیم کارداشیان: وزنه برداری

برنامه تناسب اندام- کارداشیان

چه دوست داشته باشید، چه نه بدن ساعت شنی کارداشیان فوق العاده زیباست. هر چند عمل های جراحی در زیبایی اندام او بی تاثیر نیست، اما رژیم غذایی و روتین ورزشی هم نقش مهمی در کمر باریک او دارد. او 5 تا 6 روز در هفته، تمرین های بادی بیلدینگ و وزنه برداری قدرتی انجام می دهد. او برای لیفت باسن، ورزش هایی همچون اسکوات، ددلیفت و لانج انجام می دهد.

کیم کارداشیان می گوید :

“من دوست دارم ورزش کنم و بدن خود را به بهترین شکل ممکن درآورم. اما تصور نکنید برای اینکه زیباترین اندام را داشته باشید، باید لاغرترین فرد باشید. تنها کافیست خودتان و بدنتان را دوست داشته باشید.”

کارا دیوینگن

راز تناسب اندام ستاره های هالیوودی - برنافیت

“همیشه معتقدم که اصلا مهم نیست چه لباسی پوشیده اید و یا حتی چه استایلی دارید، بلکه این اعتماد به نفس شماست که تصور دیگران را در مورد شما خوب یا بد می کند.”

برنامه تناسب اندام جنیفر لوپز: تمرینات اینتروال با شدت بالا

برنامه تناسب اندام- جنیفر لوپز- برنافیت

جنیفر لوپز برای اینکه دائما در چالش باشد، مدام تمرین های ورزشی خود را تغییر می دهد. شکم تخت او حاصل تمرین های اینتروال با شدت بالا همراه با پلنک، تمرین های شکم با استفاده از توپ، وزنه برداری فول بادی و ورزش هایی از این قبیل است. او به عنوان اولین کار در روز ورزش می کند تا برنامه روتین او خللی در ورزشش ایجاد نکند.

جنیفر می گوید :

تمرین های کاردیو و ورزشی خود را با روش تریسی اندرسون انجام می دهم. گاهی اوقات وقتی به خانه می رسم و احساس خوبی ندارم، خودم را مجبور می کنم که به باشگاه بروم. سپس به خانه می روم، دوش می گیرم، یک لباس مناسب می پوشم، موهایم را بالا می بندم، آرایش می کنم و احساس خوبی نسبت به خودم پیدا می کنم.”

برنامه تناسب اندام گیگی حدید: بوکس، باله، ورزش های میان تنه

برنامه تناسب اندام- گیگی حدید- برنافیت

گیگی حدید 23 ساله عاشق ورزش است و این کار برای او یک تفریح محسوب می شود. او هر روز تمرین های بوکس انجام می دهد. او می گوید: “وقتی تمرین های بوکس انجام می دهم، آنقدر از نظر ذهنی درگیر آن می شوم که دیگر به اطراف توجهی ندارم.” ورزش بوکس برای وضعیت کلی بدن، افزایش قدرت بالا تنه، سرعت و فرز بودن مناسب است. علاوه بر بوکس او تمرین های کرانچ، باله، پلنک و ورزش های میان تنه هم انجام می دهد.

جیجی حدید می گوید:

“من معتقدم اگر می خواهیم سالم بمانیم، باید غذاهای سالم بخوریم. هدف همیشگی من این بوده که تناسب اندامم را حفظ کنم، به همین دلیل در تمام طول زندگی خود، همیشه ورزش کرده ام. اما هیچوقت بیش از اندازه به سمت لاغری نمی روم”.

برنامه تناسب اندام کیت میدلتون: شنا، اسکیت، تنیس و ورزش های دیگر

برنامه تناسب اندام- کیت میدلتون- برنافیت

 

در مورد مشغله ی بسیار زیاد کیت میدلتون به عنوان یک عضو خاندان سلطنتی با مسئولیت های فراوان و مادر سه فرزند هیچ شکی نیست. او با خواهرش پیپا ورزش می کند. او طرفدار ورزش های پلنک، شنا، تنیس و اسکی است.

برنامه تناسب اندام مگان مارکل: پیلاتس، دو و یوگا

برنامه تناسب اندام- مگان مارکل- برنافیت

مگان پیش از آنکه همسر پرینس هری شود، طرفدار ورزش بوده است. دو و یوگا از جمله ورزش هاییست که برای سال های سال جزء روتین ورزشی او بودند. به نظر او پیلاتس بهترین کاری بود که او می توانست برای خود انجام دهد. او هر روز به مدت 45 دقیقه ورزش می کند. تمرین های فول بادی او بیشتر بر روی قسمت کمر، همسترینگ، ران ها و عضلات شکم اوست.

برنامه تناسب اندام بریتنی اسپیرز: یوگا

برنامه تناسب اندام- اسپیرز- برنافیت

او می گوید: “شغل من به گونه ایست که مدام باید از این هتل به آن هتل سفر کنم. به همین دلیل احساس می کنم دو ساعت تمرین های یوگا برای من لازم است.” یوگا برای بدن فوق العاده است، چرا که به انعطاف پذیری، قدرت و تعادل کل بدن کمک می کند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments