انواع مدل ریش برای مردهایی که می خواهند جذاب باشند

امروزه انواع و اقسام مدل ریش جای خود را در دنیای مدرن مردان پیدا کرده است. حتی مطالعات نشان داده که ریش مردها برای زنان از جذابیت بالایی برخوردار است و مردهای ریش دار نسبت به افراد بدون ریش بالغ تر و باهوش تر به نظر می رسند. اما با وجود مدل های مختلف بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با استایل شخصی و نوع صورت شما سازگاری داشته باشد. برنافیت امروز چند نمونه از مدل ریش‌های معروف و جذاب 2019 را به شما معرفی خواهد کرد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

مدل ریش بالبو

مدل ریش- بالبو- برنافیت

بالبو یکی از معروف ترین مدل ریش‌های حاضر برای مردان است. رابرت داونی هنرپیشه ی معروف هالیوودی سال های سال است که ریش خود را به این شکل آرایش می کند، چرا که با خصوصیات ظاهری او سازگار است. برای این مدل حداقل نباید ریش ها را به مدت 4 هفته شیو کرد، چرا که به ریش های پر پشتی نیاز است. از آنجا که برای مدل دادن ریش به این شکل به دقت نیاز است، باید از یک تیغ خوب استفاده کرد. برای شیو موهای اطراف صورت باید از دستگاه ریش تراش و برای صاف کردن آن از یک تیغ صاف استفاده کنید.

مدل ریش گرد

مدل ریش- ریش گرد- برنافیت

این مدل ریش که استاندارد نیز نامیده می شود، ترکیبی از سبیل و ریش بزی است. این مدل یک گزینه ی عالی برای افرادیست که می خواهند با وجود ریش چهره ی قابل قبولی داشته باشند. برای این مدل، ریش‌های خود را به اندازه ی کافی بلند کنید. برای گرد کردن ریش باید حتما پیش آرایشگر بروید. بعد از شکل دادن به ریش بعدها خودتان می توانید آن را اصلاح و مرتب نمایید.

پیشنهاد برنافیت: 

مدل ریش پر

مدل ریش- ریش پر- برنافیت

یکی از مردانه ترین مدل ریش‌ها، ریش پر است. ریش پر بسیار جذاب تر است چرا که ویژگی های مردانه را بیشتر به نمایش می گذارد. این مدل برای صورت های لوزی یا سه گوش بهتر است. پر بودن ریش ها به اجداد شما بستگی دارد. اگر دور تا دور صورت شما پر از ریش می شود، این مدل برای شما بسیار مناسب است. برای این مدل ابتدا باید ریش ها را تا اندازه ی خاصی بلند کنید و سپس با استفاده از یک تیغ با دقت شکل دهید.

مدل ریش امپراتوری

مدل ریش- امپراتوری- برنافیت

مدل امپراتوری مطمئنا یک مدل موی جدید نیست، اما یکی از مدل هاییست که اخیرا مشهور شده است. برای این مدل هم می توان قسمت چانه را پر کرد و هم خالی گذاشت. تا جای ممکن ریش ها باید ساده باشند تا سبیل مرکز توجه صورت شما باشد. چند هفته یا چندین ماه ریش ها را کوتاه نکنید تا راحت بتوانید آنها را شکل دهید.

مدل ریش وندایک

مدل ریش- ون دایک- برنافیت

مدل وندایک از نقاش مشهور قرن 17 به نام وندایک گرفته شد. این مدل ترکیبی از سبیل و ریش بزی، همراه با طراحی دقیق است. باید ابتدا ریش ها را بلند کنید و سپس با استفاده از یک شیپر (شکل دهنده) به آن شکل دهید. موی تمام قسمت های روی گونه، گردن و اطراف صورت را شیو کنید، اما کاری به سبیل نداشته باشید. حالا موهای روی چانه را به شکل یک T برعکس شکل دهید. موهای روی چانه را در حدود 5 سانتی متر بلند کنید و سپس آن را به صورت V در آورید.

پیشنهاد برنافیت: 

مدل ته ریش

مدل ریش- ته ریش- برنافیت

این مدل یکی از آسانترین و معروفترین انواع ریش است، چرا که هیچ روش خاصی برای اصلاح آن وجود ندارد. این مدل کاملا مردانه و شیک است. تنها کافیست چند روز ریش ها و سبیل ها را کوتاه نکنید. پس از آن تنها باید آن را کوتاه نگه دارید، اما موهای روی گردن را باید شیو کنید.

مترجم: مریم اصیلی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments