آموزش بافت مو: بافت آبشاری و انواع آن

از جمله ترفندهای آسان برای مدل دادن به موها و آرایش آن بافت مو است. اگر می خواهید بدون هزینه کردن در آرایشگاه موهای خود را زیبا کنید، اول از همه باید بافت آبشاری را یاد بگیرید. در اینجا آموزش چندین مدل بافت مو آبشاری به شما آموزش داده خواهد شد که بسیار هم پر کاربردند..

چگونه موها را آبشاری ببافیم؟

بافت مو آبشاری- برنافیت

لوازم مورد نیاز

  • سنجاق مو
  • برس

طریقه ی بافت مو

  1. از یک طرف سر (به طرف جلوی موی سر) مقداری مو را جدا کنید.
  2. بافت آبشاری شامل سه بخش است: بالا، وسط و پایین. یک قسمت از موها را معمولی ببافید و بخش زیری را بیاندازید.
  3. حالا یک بخش جدید از بالای مو را بگیرید و در بالای دیگری ببافید.
  4. بخش دیگری را ببافید.
  5. مراحل 3 و 4 را آنقدر تکرار کنید تا به طرف دیگر سر برسید.
  6. بافت های زیر مو را سنجاق بزنید تا قسمت های پایین را بپوشاند.

 

آموزش ویدیویی بافت مو : بافت مو ابشاری

برای یادگیری بافت آبشاری میتونید ویدیو زیر رو مشاهده کنید:

بافت مو آبشاری کلاسیک

بافت مو آبشاری- برنافیت

از لحاظ معنا، کلاسیک به معنای عدم وابستگی به زمان است. پس هرگاه در انتخاب انتخاب بافت مو شک داشتید، بافت مو آبشاری کلاسیک را انتخاب کنید. در هنگام انجام بهتر است یک دسته ی قطورتر از مو را انتخاب کنید، چرا که آسان تر بافته می شود. پس از آن می توانید بافت های ریزتر را انجام دهید.

بافت مو آبشاری نیمه دم اسبی

بافت مو آبشاری- برنافیت

این مول مو بسیار آسان است. تنها ترفند آن این است که موها شل بیافتند تا نتیجه ی کار زیباتر شود. شل انداختن موها موجب می شود که یک مدل شلخته ی شیک ایجاد شود.

بافت مو آبشاری پیچ در پیچ

بافت مو آبشاری- برنافیت

بافت آبشاری در ابتدا ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما به مرور بسیار آسان خواهد شد. اگر تا کنون به آن مسلط شده اید، تنها کافیست کمی پیچ و تاب به آن بدهید.

بافت مو آبشاری مدل V

بافت مو آبشاری- برنافیت

این مدل مو را احتمالا در فیلم گیم آف ترونز یا وایکینگ ها دیده اید. از هر طرف از سر شروع به بافت آبشاری کنید و در انتها هر کدام از آنها را جداگانه ببندید. در آخر هر دو انتهای مو را به یکدیگر گره بزنید تا به شکل V دربیاید.

بافت مو آبشاری دوبل دم ماهی

بافت مو آبشاری- برنافیت

این مدل مو شبیه به آبشاریست که به یک رودخانه ختم می شود. برای این مدل دو بافت آبشاری ایجاد کنید که از در دو طرف سر آغاز شده و در پشت سر به هم می رسند. بافت آبشاری را به هم وصل کنید و در هم ببافید تا شکل بالا را وجود آورد.

بافت مو آبشاری تکه ای

بافت مو آبشاری- برنافیت

اگر بافت آبشاری را خوب یاد گرفته باشید، این مدل اصلا سخت نخواهد بود. مقداری مو را از یک طرف بردارید و به حالت یک نیمه تاج آبشاری ببافید. همین که به طرف دیگر رسیدید، موهای اضافی را در لا به لای بافت ها قایم کنید تا پیدا نباشد. قسمت هایی که از بافت موها انداخته اید به صورت بافت ریز درآورید. حالا انتهای هر کدام را با یک کش ببندید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments