بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد

ماه تولد شما اطلاعات بسیار زیادی را در مورد هویت شما بیان می کند. تاثیری که ماه تولد بر روی شخصیت می گذارد، منحصر به فرد و مخصوص خود افراد می باشد. به همین دلیل است که یک استراتژی کاهش وزن ممکن است برای فرد دیگر کارساز نباشد. با توجه به این خصوصیات فردی می توان به یک برنامه ی ورزشی منظم و یک رژیم غذایی مناسب دست یافت.

کاهش وزن، یک تجربه ی کاملا شخصی است. استراتژی هایی که برای شما کارساز است، شاید برای دوست شما بی فایده باشد. ماه تولد شما اطلاعات بسیار زیادی را در مورد هویت و آنچه برایتان کارساز است، بیان می کند. نظر بسیاری از کارشناسان ستاره شناسی و مشاوران روانشناسی در مورد بهترین استراتژی کاهش وزن با توجه به ماه تولد بسیار جالب و قابل تامل است. در این مقاله به بیان رابطه ی این دو، می پردازیم.

فروردین

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - فروردین - برنافیت

متولدین این ماه، باید ورزشی را انتخاب کنند که آنها را به چالش می کشاند. بهترین ورزش برای شما کلاس های دوچرخه ثابت یا تمرین های گروهی نیمه ماراتن است. اگر قصد گرفتن رژیم را دارید، بهترین استراتژی برای شما، یک برنامه ریزی غذایی است. اگر عادت دارید روش های مختلف را امتحان و پس از مدتی رها کنید، خود را سرزنش نکنید. آنقدر بکوشید تا راهکار مناسبی بیابید.

پیشنهاد برنافیت: رژیم برنافیت

اردیبهشت

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - اردیبهشت - برنافیت

اگر ماه تولد شما اردیبهشت است، باید بدانید که کاهش وزن برای شما همانند یک ماراتن است، بنابراین حفظ یک روند آهسته و پیوسته برای شما بسیار مفید است. ورزش هایی چون یوگا را انتخاب کنید که موجب ارتباط شما با بدنتان می شود. در کنار این ورزش، می توانید به یک کلاس پیلاتس پیشرفته بروید. مصرف متعادل غذا برای شما بسیار کارساز است. اهداف کوچکی تعیین کنید و به آنها پایبند باشید. اگر گهگاهی نیز از این برنامه دور شدید، دوباره به آن عمل کنید.

خرداد

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - خرداد - برنافیت

زمان آن رسیده که یک شریک ورزشی برای خود بیابید، چرا که شما در یک گروه بهتر عمل می کنید. یک یا دو روز در هفته را با شریک خود به ورزش بپردازید. برای روزهای دیگر، به کلاسی بروید که در عین حالی که موجب تناسب اندام شما می شود، شما را در یک جمع گرد هم آورد. کلاس های شما باید چرخشی باشد، در غیر این صورت به سرعت خسته و دلزده خواهید شد. از مصرف غذای آب پز و سبزیجات پخته به مدت طولانی بپرهیزید.

تیر

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - تیر - برنافیت

اگر به یک باشگاه شیک می روید که مملو از افرادیست که می خواهند خودشان را به نمایش بگذارند، باید بدانید که این مکان برای شما مناسب نیست. شنا برای شما ورزش مناسبی محسوب می شود. با یک کارشناس ورزشی در مورد انتخاب دستگاه های ورزشی مشورت کنید.

مرداد

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - مرداد - برنافیت

حرکت مناسب شما رقص است که شکل مناسبی از ورزش محسوب می شود. به کلاس زومبا یا آموزش رقص بروید. هر آنچه که باعث می شود تا بتوانید خود را بیان کنید و به نمایش بگذارید، مفید است. تجربه های جدید و افزودن تفریح و سرگرمی (مثل رژیم غذایی مدیترانه ای) به برنامه ی رژیم غذایی برای شما کارساز است.

شهریور

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - شهریور - برنافیت

شما عاشق کارهای روتین هستید. تنها کافیست اولین ورزشی را انتخاب کنید که دوست دارید. تمرین های دوچرخه ثابت در باشگاه برای شما بسیار مفید است. به محض اینکه به علاقه ی خود در ورزش پی ببرید، خواهید دید که این ورزش برای شما بهترین خواهید بود. برای موفقیت در رژیم غذایی نیز کافیست غذاهایی را که مصرف می کنید، کنترل کنید.

پیشنهاد برنافیت: شخصیت شناسی و لاغری

مهر

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - مهر - برنافیت

شما یک فرد اجتماعی هستید، بنابراین بهتر است برای رفتن به کلاس های ورزشی برای خود شریکی پیدا کنید. اگر یک شریک ورزشی یا دوست همراه ندارید، به کلاس های جمعی همچون زومبا بروید. تزریق کمی هنر و ذوق به برنامه ی ورزشی موجب می شود بیشتر به برنامه ی خود پایبند باشید. رژیم غذایی مناسب شما، رژیمی است که به شما اجازه ی خوردن را بدهد اما همچنان پیرو یک برنامه ی غذایی باشد (مثل رژیم غذایی ویت واچرز).

آبان

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - آبان - برنافیت

اگر ماه تولد شما آبان است، رقابت های شخصی برای شما بسیار مفید است، به همین دلیل می توانید خود را در ورزش با دستگاه بیضوی و تردمیل، به چالش بکشانید. اگر می خواهید خارج از خانه به ورزش بپردازید، دوچرخه سواری و دویدن بسیار برای شما مناسب است. محاسبه ی کالری ها، یک رویکرد مناسب برای کاهش وزن شماست.

آذر

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - آذر - برنافیت

ورزش های گروهی برای شما عالی است، بنابراین بهتر است بیرون بروید و ورزش مناسب خود را پیدا کنید. در بین بازی های خود، بالا رفتن از پله ها، پیاده روی و دوچرخه سواری را بگنجانید. کلید اصلی موفقیت شما ورزش کردن در خارج از منزل است. پیش از انتخاب غذای خود، زمانی را برای کشف تفاوت های رژیمی و غذایی بگذارید.

دی

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - دی - برنافیت

اگر ماه تولد شما دی است، برای رفتن به باشگاه آماده باشید؛ چرا که شما عاشق وزنه برداری هستید. با یک کارشناس ورزشی مشورت و شروع به تمرین های ماهیچه سازی کنید. برای شروع باید هول داده شوید، اما با خود عهد ببندید که به تنهایی ورزش کنید تا پیشرفت های چشمگیری را ملاحظه کنید. محاسبات شما دقیق است، بنابراین برای یک برنامه ریزی بهتر کالری های خود را محاسبه کنید.

بهمن

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - بهمن - برنافیت

اگر از نظر مالی مشکلی ندارید، به یک باشگاه تناسب اندام جدید و منحصر به فرد در منطقه ی خود بپیوندید. اگر بضاعت مالی شما کم است، یک فعالیت گروهی مثل تنیس یا دوی گروهی انجام دهید. برای رژیم غذایی خود نیز اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

اسفند

بهترین استراتژی کاهش وزن بر اساس ماه تولد - اسفند - برنافیت

اگر ماه تولد شما اسفند است، ایجاد انگیزه برای شما بسیار اهمیت دارد. شما باید از سمت یک دوست یا یک هدف به جلو هل داده شوید تا بتوانید فعالیت های خود را آغاز کنید. هرگاه آماده شدید، یک ورزش آبی مثل شنا یا یک ورزش آرامش بخش مثل یوگا و دویدن را انتخاب کنید. اگر این ورزش ها، قدرت ذهنی شما را نیز افزایش دهند، پایبندی شما را نیز افزایش خواهند داد. برای تغذیه ی خود نیز باید از یک عمل شوک آمیز مثل حذف قند و غذاهای فرآوری شده آغاز کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments