برای مرد زندگی خود جذاب شوید

برخی از کارهایی که احساس می کنیم ما را جذاب می کند، بالعکس از جذابیت ما در نظر مردان می کاهد. آرایش غلیظ، شینیون های عجیب و غریب، مژه ی مصنوعی، آرایش براق و مصرف بیش از حد عطر و ادکلن، از جمله مواردی هستند که از جذابیت زن ها می کاهد.

پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد، ما در این مقاله به برخی از این موارد اشاره کرده ایم.

شینیون های عجیب، غریب

استفاده از محصولاتی که حجم موهای شما را زیاد و آنها را سفت و خشن می کند، برای مردان جذاب نیست، آنها موهای بلند، صاف و نرم را بیشتر ترجیح می دهند.

آرایش غلیظ

اگر آرایش همانند ماسکی روی صورت قرار گیرد، دیگر جذابیتی نخواهد داشت. آرایش باید یکنواخت روی پوست قرار گیرد و از رنگی استفاده شود که با تون پوست شما هماهنگ باشد.

مژه ی مصنوعی

هیچگاه از ریمل غلیظ یا مژه ی مصنوعی استفاده نکنید. مردان، مژه های بلند و طبیعی را بیشتر ترجیح می دهند.

آرایش براق

به جای استفاده از آرایش های براق، از آرایش مات استفاده کنید.

دندان زرد و نفس بد بو

دندان های زرد لکه دار و دهان بد بو، نه تنها مردان، بلکه هر فردی را دور می کند. با مراجعه ی مکرر به دندانپزشک و مصرف غذاهای سالم، بهداشت دهان خود را  حفظ کنید.

عدم بهداشت شخصی

ناخن های شکسته و پاهای اصلاح نشده، اصلا ظاهر زیبایی ندارند. اگر می خواهید برای مردان خود جذاب باشید، بهداشت شخصی خود را در هر حالتی حفظ کنید.

پوست بیش از حد چرب یا خشک

پوست خود را همواره مرطوب نگه دارید و از خشک یا چرب شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

رژ لب تیره

رژ لب تیره، بدون اینکه متوجه شوید، دندان های شما را سیاه می کند، که اصلا جالب نیست.

مصرف بیش از حد عطر و ادکلن

تنها یک اسپری ملایم کافیست. استفاده ی بیش از حد از عطر و ادکلن، مردها را از شما دور می کند. عطر را تنها به مچ، گردن و پشت گوش های خود بزنید و از مصرف آن بر روی لباس پرهیز کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments