بازیگرانی که ظاهرشان با 20 سال پیش مو نمی زند

چه چیزی موجب می شود که بازیگرانی چون تریلنگتون، یونین، ریحانا، پالترو، برینکلی و کانلی تا این حد جوان به نظر برسند؟ آنها راز جوانی و زیبایی پوست خود را در نوشیدن آب فراوان، ورزش هایی چون یوگا و پسلاتس، استفاده از ضد آفتاب، مرطوب کننده، کرم های دور چشم و عدم مصرف قند و شیرینی جات می دانند.

چه احساسی دارید وقتی بازیگرانی را می بینید که با 20 سال پیش هیچ تفاوتی نکرده اند. حتما متعجب می شوید و می خواهید راز جوانی آنها را بدانید. آیا جوان ماندن کار ساده ای است؟ برخی از بازیگران سبک زندگی متفاوتی دارند که آنها را از دیگران متمایز کرده است. برنافیت عادت های سالم و مراقبت های پوستی بازیگرانی را به شما معرفی می کند که 20 سال جوان تر از سنشان به نظر می رسند.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون- سبک زندگی- برنافیت

ریس ویترسپون یک بازیگر و تهیه کننده ی آمریکاییست. او کار خود را با نقش آفرینی در فیلم مردی در ماه آغاز کرد. این بازیگر 42 ساله هر کجا می رود یک بطری آب به همراه دارد تا پوست خود را درخشان و براق کند.

کریستی ترلینگتون

کریستی ترلینگتون- سبک زندگی- برنافیت

این مدل 49 ساله از جوانی مشغول به تمرین های یوگا بوده. علاوه بر یوگا، ترلینگتون دائم می دود و زمان ورزش خود را بین کارهای خود تقسیم می کند. او می گوید: “من حداقل یک یا دو بار در هفته تمرین های یوگا انجام می دهم. گاهی از دویدن زیاد، ماهیچه هایم سفت می شود. بنابراین یوگا تنها ورزش مورد علاقه ی من است.

گابریل یونین

گابریل یونین- سبک زندگی- برنافیت

گابریل از جمله بازیگرانی است که صورت او با سنش به هیچ وجه همخوانی ندارد. آیا باورتان می شود او تنها 45 سال داشته باشد؟ او معتقد است داشتن پوستی چرب ظاهر او را جوان تر کرده است. به نظر او آب بهترین اکسیر جوانی است. بنابراین روزی 1 گالن آب می نوشد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو- سبک زندگی- برنافیت

پالترو در عرصه ی زیبایی، شهرت چالش برانگیزی برای خود ایجاد کرده است. او زیاد آرایش نمی کند تا صورتش به راحتی نفس بکشد. به علاوه هر روز از ماسک صورت و لایه بردار استفاده می کند. پالترو هر روز به عنوان ورزش یک ساعت می رقصد.

کریستی برینکلی

کریستی برینکلی- سبک زندگی- برنافیت

چه احساسی دارید وقتی بازیگرانی را می بینید که بالای 50 سال سن دارند؟ حتما تصور شما یک صورت چروکیده و پر از چین و چروک است. اما کاملا در اشتباهید. کریستی برینکلی یک مدل 64 ساله است که نسبت به 20 سال قبل حتی یک ذره هم پیر نشده. برینکلی از میوه ها و سبزیجات به طور فراوان مصرف می کند و از مصرف افزودنی های طبیعی چون قندهای افزوده، آرد سفید فرآوری شده و نمک فراوان خودداری می کند.

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد- سبک زندگی- برنافیت

سیندی کرافورد از جمله سوپر مدل ها و بازیگرانی است که به سلامت و درخشندگی پوست خود بسیار اهمیت می دهد. روتین روزانه ی او شامل یک سرم، یک مرطوب کننده ی SPF دار، کرم دور چشم و براق کننده ی لب است. پیش از دوش گرفتن، او از یک برس خشک استفاده می کند و پس از آن نیز بدن خود را با روغن ماساژ می دهد. کرافورد حتی ورزش های گردن نیز انجام می دهد. به همین دلیل استخوان فک و گردن او سفت و محکم است.

نائومی کمپل

نائومی کمپل- سبک زندگی- برنافیت

شما هرگز نائومی کمپل را در حال وزنه زدن نخواهید دید. او بدن خود را با ورزش هایی چون یوگا و پیلاتس خوش فرم کرده است. این مدل 48 ساله از مصرف قند زیاد دوری می کند، آب فراوان می نوشد و از سرم، کرم دور چشم و مرطوب کننده استفاده می کند.

جولیان مور

جولیان مور- سبک زندگی- برنافیت

مور حتی الامکان سعی می کند زیر نور آفتاب راه نرود. این بازیگر به صورت روزانه از مرطوب کننده های SPF دار استفاده می کند. آشتانگا یوگا از ورزش های مورد علاقه ی مور می باشد.

ریحانا

ریحانا- سبک زندگی- برنافیت

ریحانا از آن دسته بازیگرانی است که چهره ی او حداقل از 15 سال پیش تا به حال هیچ تفاوتی نکرده. او به هیچ وجه الکل مصرف نمی کند و هر گاه احساس می کند پوستش تیره و کدر شده، آب می نوشد. او مرطوب کننده ی خود را با یک قطره فونداسیون مخلوط می کند تا پوستش کاملا آبرسانی شود. ریحانا برای زیر چشم ها نیز از ضد آفتاب استفاده می کند تا از سیاه شدن آنها خودداری کند.

جنیفر کانلی

جنیفر کانلی- سبک زندگی- برنافیت

روتین و مراقبت های پوستی جنیفر بسیار بیشتر از آرایشش طول می کشد. او به عنوان پرایمر برای مرطوب کردن پوست از فوم های پاک کننده و صاف کننده های پوست استفاده می کند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments