افزایش رشد مژه ها با سرم های طبیعی

یکی از مشهورترین روغن ها برای رشد مژه، روغن کرچک است، که علاوه بر رشد مژه ها موجب سیاه تر شدن تارهای مو نیز می شود. روغن کرچک سرشار از ویتامین E و مواد معدنی دیگریست که موجب تقویت ناخن، مو و مژه می شود. روغن بادام شیرین، روغن زیتون و روغن جوجوبا نیز گزینه های مفیدی برای رشد مژه ها هستند، چرا که فولیکول های مو را تقویت می کنند و رشد آنها را بهبود می بخشند.به همین دلیل است که روغن کرچک برای رشد مژه قوقا می کند.

همیشه دوست داشتم مژه های بلندی داشته باشم، اما در مصرف هرگونه محصولات رشد مو تنبل هستم. اخیرا، به طور شگفت انگیزی متوجه شدم که مژه هایم به ندرت می ریزند و پلک پایینم نیز مژه های جدیدی در آورده است. در ابتدا تصور کردم که این رشدبه دلیل ژل های چشمی است که استفاده می کنم، اما بعدها فهمیدم دلیل آن روغن های صورتی است که صبح ها و شب ها به صورت خود می زنم.

روغن ها، فولیکول های مو را تقویت می کنند و رشد آنها را بهبود می بخشند

رشد مژه ها - روغن های ترکیبی - برنافیت

روغن کرچک علاوه بر رشد مژه، موجب سیاه تر شدن تارهای مو نیز می شود و سرشار از ویتامین E و مواد معدنی است.روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن زیتون و روغن جوجوبا نیز گزینه های مفیدی برای رشد موها هستند، چرا که فولیکول های مو را تقویت می کنند و رشد آنها را بهبود می بخشند. گفته می شود که روغن کاملیا و ویتامین E نیز گزینه های مفیدی محسوب می شوند.

از یک روغن یا ترکیبی از آنها استفاده کنید

رشد مژه ها - روغن کرچک - برنافیت

اگر به دنبال گزینه های طبیعی هستید، از روغن ها استفاده کنید. آسان ترین روش، استفاده از یکی از روغن هایی است که در ابتدای مقاله به آنها اشاره شد. حتی می توانید چندین روغن را با اندازه های مساوی ترکیب و در ظرفی ذخیره کنید و هر شب با یک دسته ی ریمل تمیز آن را به مژه های خود بزنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments